Actele și datele necesare pentru raportul de evaluare a proprietății imobiliare
cele marcate cu bold sunt imperative
datele și documentele scanate se transmit la adresa laurentiu@theodoru.ro
detalii la telefon/whatsapp 0040 786 169 862
Acte privind proprietatea imobiliară:
documentul care atestă dreptul de proprietate - act de proprietate, contract de vânzare-cumpărare, act de moștenire, donație, etc.
extras de carte funciară pentru informare, emis în ultimele 30 de zile
certificat de atestare fiscală, eliberat de Primăria localității pe raza căruia e amplasată proprietatea
certificat de performanță energetică, audit energetic sau alte documente specifice, în funcție de tipul proprietății evaluate și cerințele ESG
plan de încadrare în zonă (scara 1:5.000)
plan de situație, amplasament și delimitare a bunului imobil, corpului de proprietate (scara 1:2.000 / 1:500)
releveu (schiță) pe fiecare nivel al construcției
certificat de urbanism, valabil la data evaluării, din care să reiasă posibilitățile legale de dezvoltare (destinație, POT, CUT, restricții etc.)
autorizație de construire / desființare
proces-verbal de recepție la finalizarea lucrărilor
încheiere de intabulare
Date și acte client persoană fizică:
carte de identitate
adresă de email și telefon mobil
cont bancar
Date și acte client persoană juridică:
certificat de înmatriculare la Registrul Comerțului
cod unic de identificare la Ministerul Finanțelor
date firmă: denumire, sediu, email, telefon, cont bancar
date administrator firmă: carte de identitate, email, telefon
declarație privind beneficiarul real
bilanțul și registrul imobilizărilor
fișa bunului imobil / corpului de proprietate
Alte acte utile:
un raport de evaluare anterior